امروز جمعه, 10 فروردين 1403 - Fri 03 29 2024

منو

گزارش عملکرد مدرسه در تابستان 97

tabestan

*دوره جوانه های ثقلین

دوره جوانه های ثقلین (اعتقادات اسلامی) با اهداف ایجاد انگیزه و دغدغه ها وتقویت باورهای دینی، ارائه محک ها و معیارهای صحیح اسلام به ویژه دختران ۱۲ تا ۱۴ سال در 8 جلسه در روزهای یکشنبه و سه شنبه برگزار شد.

j3     j4

j5      j6

*دوره تربیت مربی تبلیغ موثر در رسانه های برخط

در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی « اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم ، رئیس فضای مجازی کشور می شدم !رایانه ها و فضای مجازی و سایبری که الان در اختیار شماست ،اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید می توانید یک کلمه حرف درست خودتان را به هزاران مستمعی که شما را نمی شناسند برسانید! این فرصت فوق العاده ایست مبادا این فرصت را ضایع کنید که اگر ضایع شد خداوند متعال از من و شما روز قیامت سوال خواهد کرد. (۹۱/۷/۲۰

دوره فشرده تربیت مربی تبلیغ موثر در رسانه های بر خط را با حضور جناب استاد باقری مدرس حوزه و دانشگاه، مدرس جامعة المصطفی العالمیة، کارشناسIT از دانشگاه آکسفورد انگلیس، تحلیل گر رسانه و فضای مجازی در پنج جلسه از تاریخ 16  الی 21 تیر از ساعت 8 الی 13 برگزار شد.

majaz6      majaz7

*بیعت مدرسین سواد رسانه ای با شهید محسن حججی

در آخرین روز دوره فشرده تربیت مربی تبلیغ موثر در رسانه های برخط مورخ ۲۱ تیر مصادف با تولد شهید محسن حججی به عنوان وبلاگ نویس برتر سال ۹۵ ۹۶ و با داشتن وبلاگ فعال در عرصه تبلیغ، مراسمی با حضور مدیریت محترم مدرسه سرکار خانم دیانتی و افراد شرکت کننده در دوره برگزار شد و همه با این شهید بیعت کردند که در این عرصه فعالیت نمایند و حضور پررنگ تری داشته باشند.

                                          hojaje

* کلاس قرآن کریم

کلاس تابستانی قرآن کریم در دو گروه سنی ۴ –7 سال با تدریس خانم حقیقی و 11-7 سال با تدریس خانم سید مهدی از تاریخ ۲۵ تیر در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار شد.

در کلاس گروه سنی ۴- 7 سال خانم حقیقی حفظ  و مفاهیم سوره های کوتاه را همراه با نقاشی و رنگ آمیزی و کاردستی آموزش داده شد.

در کلاس گروه سنی11-7 سال خانم سید مهدی قرائت و حفظ قرآن کریم همراه با لحن عربی با توجه به موارد تجویدی آموزش داده شد.

ghoran1   ghoran2

*برگزاری دوره تخصصی احکام شرعی

کلاس تخصصی احکام شرعی با تدریس مدیریت محترم سرکار خانم دیانتی و با حضور فارغ التحصیلان و طلاب و... از تاریخ 2۵ تیر برگزار شد. ایشان احکام تیمم و وضو را به صورت عملی و بیان نکات اخلاقی را محور آموزش قرار داده اند.

                                            ahkam1

*برگزاری کلاس شیعه شناسی

کلاس شیعه شناسی با تدریس سرکار خانم کاشفی و با حضور فارغ التحصیلان و طلاب و... از تاریخ 25 تیر در روزهای دوشنبه و چهارشنبه برگزار شد.

در این کلاس خانم کاشفی به عزیزان دیدگاه جهان ، را نسبت به شیعیان بیان کردند و توضیح دادند چه زمانی می توانند از اعتقادات تشیع، منطقی دفاع کنند نه دفاع احساسی و افراطی و... که مخرب می باشد.

 shieh6     shieh5

*برگزاری کلاس تقویت هوش و حافظه

کلاس تقویت هوش و حافظه برای کودکان ۴ - ۷ سال از تاریخ ۲۵ تیر روزهای دوشنبه و چهارشنبه با تدریس خانم حقیقی برگزار شد.

در این کلاس نوگلان با فعالیت های حسی- حرکتی و رنگ آمیزی،به تقویت هوش حرکتی، هیجانی و حل مسأله فائق آمدند. علاوه براین با حفظ اشعار و بازی ها به تقویت حافظه و تمرکز پرداختند. برای تشویق نوگلان از تشویق های کلامی و جایزه بهره جستیم. به جهت بار معنوی مکان حوزه و تعامل مثبت نوگلان با این مکان مقدس چندین مرتبه گردش در حوزه به خصوص واحد شهادت و آشنایی با شهدا و گرفتن جایزه از صندوق شهدا در برنامه های کلاسی گنجانده شد.

                                              hosh1

*بازدید از واحد شهادت مدرسه

شرکت کننده های کلاس های تابستانی از واحد شهادت حوزه دیدن کردند، مسئول و اعضای واحد شهادت برای افراد درباره شهید و شهادت به خصوص شهید محسن حججی و شهید احمد متوسلیان صحبت کردند و کودکان سوره هایی که آموخته بودند را دسته جمعی برای شهدا قرائت کردند و در انتها هدایایی از واحد شهادت دریافت نمودند.

                                              shahadat

*برگزاری نمایشگاه کتاب

ازشروع کلاس های تابستانی نمایشگاه تخصصی کتاب برای کودکان ، بزرگسالان و... در مدرسه علمیه برگزار شد و مورد توجه عزیزان قرار گرفت.

                                            ketab2

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد