امروز پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 - Thu 04 25 2024

منو

نشست سیاسی

  • دسته: بسیج
  • بازدید: 406

defa01 1

به گزارش فرمانده بسیج مدرسه، این واحد به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست سیاسی با سخنرانی سرهنگ قنبریان و با حضور مدیریت محترم، اساتید، طلاب و دانش آموختگان را در روز یکشنبه 10 مهر ماه ساعت 9:30 برگزار کرد.

سرهنگ قنبریان در ابتدا با اشاره به این که انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده جهت اتصال دو بلوک شرق و غرب بعد از جنگ جهانی دوم به حساب می آید بیان کرد: علی رغم رعب و وحشتی که از جانب دشمنان وجود داشت، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
تلاش های بسیاری برای حذف امام خمینی قبل از انقلاب صورت گرفت که با مدد الهی خنثی شد. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، 98 درصد به اسلامی بودن این جمهوری رای آری دادند. اما خدعه دشمنان در این جا پایان نیافت و طی این 43 سال از انواع روش ها و ترفندهای مختلف جهت نابودی جمهوری اسلامی ایران استفاده کردند. از جمله ماجرای طبس، اقدامات منافقین، عملیات تجزیه طلبان، جنگ تحمیلی، فتنه سال های 88 و 98 و غیره.

سرهنگ در ادامه افزود: به همین سبب است که مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی را یک معجزه می دانند و تاکید بر شکست جریان تحریف دارند که به تبع آن، تحریم ها و جنگ روانی نیز شکست خواهد خورد.

در ادامه سرهنگ قنبریان با اشاره به حوادث اخیر تاکید کردند که فوت مهسا امینی به عنوان دختری از دختران این سرزمین، تمامی دستگاه ها را تحت تاثیر قرار داده است، اما وقایع پس از آن با توجه به حمایت‌هایی که از جانب دشمن اتفاق افتاده است، ریشه‌های دیگری دارد که باید مورد جستجو و توجه قرار بگیرند.
بازیگران این آشوب ها را می‌توان در چند دسته قرار داد:
۱)آمریکا (راس هرم فتنه)
 ۲) اتحادیه اروپا
 ۳) اسرائیل
 ۴) عربستان
 ۵) اپوزیسین ها
 ۶) کومله ها
۷) بهائیان
 ۸) اصلاح‌طلبان
 ۹) سلبریتی های فاقد هرگونه بصیرت سیاسی و اجتماعی
 ۱۰)  نوجوانان دهه 80 که بیشترین تعداد معترضان این اغتشاش ها را تشکیل می دهند و کاملا هدایت شده وارد این صحنه گردیدند.
در پایان، سرهنگ قنبریان به مفهوم *امید* در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره داشتند. بر این اساس جمهوري اسلامي برای جبران این نواقص و خسارت ها وظایفی را به عهده دارد که از آن ها می توان به مهار بحران، برخورد قاطع با عوامل اغتشاش ها، اعتماد به مردم، کاهش فاصله طبقاتی، ایجاد اشتغال، تسهیل شرایط ازدواج و غیره اشاره کرد.
باشد که پیرو عنایات و رهنمودهای مقام معظم رهبری این بار نیز قدرت ایران اسلامی را با خنثی کردن این فتنه تجلی بخشیم.

defa012

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد