امروز شنبه, 01 ارديبهشت 1403 - Fri 04 19 2024

منو

گزارش اردوی پژوهشی-زیارتی قم

pajohesh00 1

به گزارش معاونت پژوهش مدرسه، اردوی پژوهشی-زیارتی با هدف بازدید از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم و زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها در تاریخ 4 بهمن، با حضور طلاب در حال تحصیل و فارغ التحصیل و اساتید و کادر مدرسه برگزار شد.

طرح بازدید طلاب مدارس علمیه و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور از پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با هدف آشنایی طلاب و دانشجویان با فضای حرفه ای پژوهش، دیدار با پژوهشگران پیشکسوت، آشنایی با یافته های جدید علوم انسانی اسلامی، شرکت در کارگاه های علمی و دیگر اهداف طراحی شده برگزار می شود.

در این برنامه که به میزبانی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار شد پس از  خیر مقدم و معرفی کلی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه توسط دکتر سالاری_فر مدیر گروه_خانواده، برنامه هایی علمی برای اساتید و طلاب میهمان برگزار شد.

«بررسی اصول راهگشا در  پاسخگویی به شبهات دینی در حوزه زن و خانواده» توسط دکتر حسین بستان عضو هیات علمی گروه جامعه شناسی، «فرزند پروری مناسب بر اساس مبانی اسلامی» توسط دکتر علی احمد پناهی عضو هیات علمی گروه روانشناسی، «بررسی روش شناسی روانشناسی قرآن بنیان» توسط دکتر محمد کاویانی عضو هیات علمی گروه روانشناسی از جمله برنامه های اجرا شده در این طرح بودند.

در ادامه این بازدید علمی طلاب خواهر از کتابخانه تخصصی علوم انسانی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و نمایشگاه دائمی آثار پژوهشگاه دیدن کردند و نماز جماعت  به امامت آیت الله سید محمد غروی برگزار شد.

پس از اتمام برنامه های پژوهشگاه شرکت کنندگان به زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها مشرف شدند.

pajohesh00 2

pajohesh00 3

pajohesh00 4

pajohesh00 5

pajohesh00 6

pajohesh00 7

pajohesh00 8

pajohesh00 9

pajohesh00 10

pajohesh00 11

 

pajohesh00 12

pajohesh00 13

pajohesh00 14

pajohesh00 15

 

 

 

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد